REKLAMACJE

Jezdzeklasykiem.pl jest sklepem dla pasjonatów, prowadzonym przez pasjonatów. Nie lubimy używać sztampowych określeń o kluczowym zadowoleniu klienta – po prostu dbamy o to, by produkty przez nas oferowane były zawsze najwyższej jakości, a my byśmy byli dla Państwa wsparciem, a nie uciążliwą koniecznością. Piszcie do nas, dzwońcie, a postaramy się rozwiązać problem (o ile takowy powstanie), doradzimy (o ile będziecie potrzebowali porady), czy posłużymy dobrym słowem J

Jakkolwiek byśmy się jednak nie starali i dokładali starań, zawsze może się zdarzyć, iż przesyłka od nas, (z przyczyn niezależnych od nas), będzie w ten czy inny sposób wadliwa. By zminimalizować nieprzyjemności z tym związane zalecamy postępować zgodnie z poniższymi wytycznymi.

Przy odbieraniu przesyłki, prosimy zwrócić szczególną uwagę na opakowanie przesyłki. W przypadku, gdy ta nosi ślady uszkodzenia lub otwierania, zalecamy odmówienie przyjęcia przesyłki i skontaktowanie się z nami pisząc na adres: [email protected]

W obecności kuriera, po pokwitowaniu odbioru, można także sprawdzić zawartość przesyłki pod kątem ewentualnych rozbieżności w stosunku do zamówienia, co jest podstawą późniejszej reklamacji.

Co zrobić, gdy otrzymany towar jest niezgodny z opisem ? Zgodnie z prawem mogą Państwo wszcząć reklamację towaru. Nadmienimy, iż zgodnie z prawem macie na to dwa lata. Najprościej w takim przypadku napisać do nas na wyżej wspomniany adres: [email protected] , a my wyjaśnimy dokładnie, co powinniście wykonać. Od momentu zgłoszenia reklamacji, zgodnie z prawem, mamy 14 dni na rozpatrzenie reklamacji. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, w przeciągu maksymalnie 7 dni zwrócimy pieniądze lub wyślemy nowy produkt (zgodnie z Państwa życzeniem). W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji, w przeciągu 14 dni odeślemy produkt oraz poinformujemy o przyczynach odmowy uznania reklamacji.

ZWROTY

Niezależnie od przyczyny mogą Państwo także w przeciągu 14 dni dokonać zwrotu towaru bez podawania przyczyny. Po prostu odeślijcie dany produkt na nasz adres wraz oświadczeniem o odstąpieniu od umowy. Jeśli mają Państwo jakiekolwiek wątpliwości, prosimy o kontakt na adres [email protected], a my wyjaśnimy dokładnie jak należy postępować. Jednocześnie zastrzegamy, iż:

– prawo do zwrócenia towaru (odstąpienia od umowy) dotyczy jedynie sprzedaży konsumenckiej, czyli jedynie klientów indywidualnych (osób fizycznych dokonujących zakupu w celu niezwiązanym z działalnością gospodarczą lub zawodową). 

– zwrotu dokonują Państwo na własny koszt (nie płacimy za przesyłkę, nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem lub wymagających opłacenia przesyłki)

– zwracany towar powinien być dostarczony w oryginalnym opakowaniu i nie nosić śladów użytkowania. W przypadku odzieży dopuszcza się jednokrotne przymierzenie, a w przypadku gdy stwierdzimy, iż odzież była noszona, prana (lub nosi inne ślady użycia), zastrzegamy sobie możliwość odmowy przyjęcia zwrotu. W takim przypadku odeślemy towar z powrotem wraz z uzasadnieniem odmowy przyjęcia zwrotu.

Przy tej okazji zastrzegamy, iż nie odebranie przesyłki nie oznacza automatycznego odstąpienia od umowy. W przypadku nie podjęcia przesyłki, ta zostanie zwrócona do nas, a my podejmiemy próbę skontaktowania się i ustalenia przyczyn nie odebrania przesyłki. Jeśli w takim wypadku otrzymamy później informację o rezygnacji, zastrzegamy sobie możliwość obciążenia klienta kosztem odesłania przesyłki.

W przypadku jakichkolwiek pytań, wątpliwości proszę pisać  na adres [email protected]  – zawsze udzielimy informacji i postaramy się pomóc.


Szanowni klienci, to dzięki Wam robimy to co robimy i sprawia nam to przyjemność. Staramy się także zawsze, by z kolei nasze towary sprawiały Wam przyjemność. Dlatego z góry serdecznie dziękujemy za wszelkie uwagi, sugestie dotyczące działania naszego sklepu, a które to możecie kierować na adres [email protected]. Takie sugestie pozwalają nam ciągle ulepszać nasz sklep i dodają energii do dalszego działania.